Kategorie

Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Do kasy

Regulamin sklepu narciarskiego SnowSKLEP.COM.PL

 

Przed podpisaniem odbioru listu przewozowego od kuriera proszę sprawdzić dokładnie czy przesyłka nie została uszkodzona w transporcie. Jeżeli zaistniałaby taka sytuacja proszę nie odbierać paczki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody a następnie skontaktować się z nami.

 

Formy zakupu:

Odbiór osobisty w sklepie lub wysyłka zakupionego towaru. Akceptujemy trzy formy płatności:

  • Gotówka - w przypadku odbioru osobistego w sklepie.
  • Przelew - towar wysyłamy dopiero po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto.
  • Płatność przy odbiorze - istnieje taka możliwość zarówno przy wysyłce firmą kurierską jak i Pocztą Polską .

Jak zamówić produkty:

Produkty w sklepie "Snow Sklep" można zamawiać w dowolny sposób tzn. telefonicznie, osobiście, faxem lub e-mailem. Najprostszym i polecanym przez nas sposób to droga emailowa za pomocą formularza dostępnego na naszej stronie www.snowsklep.com.pl

W momencie otrzymania zamówienia sprawdzamy czy zamówiony przedmiot jest dostępny w sklepie. Następnie wysyłamy drogą emailową lub telefonicznie potwierdzenie zamówienia z określeniem czasu i przybliżonych kosztów wysyłki. Jeżeli zamówiony przedmiot mamy na stanie w sklepie to czas dostawy staramy się skrócić do minimum, czyli jest możliwość dostarczenia już na drugi dzień oczywiście po wcześniejszym potwierdzeniu zamówienia (zamówienie musi być złożone do godz. 14.00 ) Jeżeli danej rzeczy, rozmiaru czy wielkości nie mamy akurat w sklepie okres oczekiwania może wydłużyć się do 3-4 dni.
W przypadku zamówień specjalnych tzn. ,,na zamówenie" zamówienie jest realizowane na indywidualnie ustalonych warunkach. W tym celu konieczny jest wcześniejszy kontakt telefoniczny. W każdym przypadku bardzo ważne jest podanie telefonu kontaktowego lub adresu e-mail !

GWARANCJA

Produkty znajdujące się u nas w sklepie objęte są gwarancją producenta, dystrybutora lub sprzedawcy. Nie udzielamy gwarancji na sprzęt używany. Jeżeli dostarczony sprzęt nie był zgodny z zamówieniem odpowiedzialność i związane z tym koszta przesyłki ponosi sklep SNOWSKLEP. Podstawą do udzielenia gwarancji jest dowód sprzedaży ( paragon, rachunek sprzedaży lub karta gwarancyjna).

Ważne!

Przed podpisaniem odbioru listu przewozowego od kuriera proszę sprawdzić dokładnie czy przesyłka nie została uszkodzona w transporcie. Jeżeli zaistniałaby taka sytuacja proszę nie odbierać paczki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody a następnie skontaktować się z nami.